sunnuntai 11. elokuuta 2013

20. Koulut alkaa

Hyvästi, ihana kesä!

Koulut alkaa taas ja Tiikerin pitää totutella olemaan yksin kotona mun koulupäivän ajan. Pian tää riemukas, värikäs ja upea kesä Tiikerin kanssa on vietetty. Nyt kun siirrytään tähän "Syys-aikaan" ei Tiikerilläkään ole enää kauaa aikaa olla tuolla pihalla. Sillä kun tulevat nuo syys-sateet ja kylmys alkaa vaivata ja ruoho kuurastua on Tiikerinkin lomakausi ohi ja silloin Tikru on taas kokopäivän sisällä. Mutta estekoulutusta jatketaan silti koko talven ajan vaikkakin sisätiloissa. :) (Siitä lisää tulevissa potauksissa)
No Tiikerillä on ollut ihana aamu. Ekaks se sai hypellä vapaana ulkona ja sen jälkeen sai sisällä herkku aamupalaa ja porkkanan! :3 Mä oon vähän suunnitellu että mä talven aikana "koulutan" Tiikeriä näyttelyihin! Mä oon meinaan aatellu että Tiikeristä vois myös olla tohon näyttelykanin virkaan! :3 
Seuraavasta postauksesta tuleekin hiukan erillainen. Siihen postaukseen tulee meinaan mun ja Tiikerin yhteisiä kesämuistoja! Mukaan tulee myös hauskoja kuvia ja sitten myös ihan tavallinen postaus Tiikerin päivästä! Niinkun 2 postausta yhdessä! ;)

Viimeisistä lomapäivistä nauttien: Weeruska ja Tiikeri ♥

P.s. Huimaa! Tää on jo 20:mmenes postaus! :)) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti