sunnuntai 4. elokuuta 2013

17. Onnellinen jälleen näkeminen

Tiikerin ilahtui, kun saavuin kotiin

Tiikeri pääsi tänään seikkailemaan. Se hyppeli täysin vapaana ja iloitsi kesästä. :) Isi ja minä vahdittiin sitä. :) Tiikeri on ollut tosi iloisena ja pirteänä kun on saanut hyppiä vapaana. Mä kirjottelen tätä nyt Tiikerin kaa. Se on iloinen ja pirteä. Tiikeri yrittää koko ajan hypätä näppäimistön päälle, ja se kiertää mua, eli hyppii mun ympärillä ja pitää onnellisuus ääntä. (onnellisuus ääni = semmosta söpöö hyminää) On sillä tainnut olla mua ikävä. Tiikeri oli kuulemma ollut vähän ihmeissään silloin ekana iltana, se oli ihmetelly et "missä mamma on?". Kun mä tulin kotiin, se syöksy mun luokse ja rupes nuolemaan mun jalkoja ja käsiä! :3 Aika lutusta, eiks? Tiikeri on ihan kun liimautunut muhun kiinni. Se seuraa mua koko ajan ja hymisee. :33 Toosii lutustaa!! :33 Isi on hypyttänyt Tiikeriä sillävälin kun mä oon ollut lomalla. :)) 

P.s. Kommentteja?? 

♥: Weeruska ja Tikru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti