torstai 8. elokuuta 2013

19. Tiikeri kadoksissa

" Missä Tiikeri on? "

Tänä aamuna mä päästin Tiikerin vapaaksi. Mä käännyin ihan vaan hetkeksi ympäri (otin hedelmäkorista banaanin) ja Tiikeri oli jo kadonnut! Mä etsin Tiikeriä ylhäältä ja alhaalta, sohvien alta, omasta kopistaan, kenkäkaapista eli ihan KAIKKIALTA! Mutta en sitä löytänyt. Sitten aloin jo huolestua että onko Tiikeri taas karannut. (samalla lailllav kun postauksessa: 3. Tiikerin karkumatka. No sitten mä lähdin etsimään Tiikeriä ulkoa, mutta tuloksetta. Äiti ehdotti ett kävisin kattomaan kaikki komerot läpi. Siellähän se Tiikeri sitten olikin! Haistelemassa lahjapapereita ja lahja kasseja! Mä olin nii onnellinen kun löysin Tiikerin. Ja tietysti kiitin äitiä hyvästä vinkistä!


♥: Weeruska ja pikku seikkailija Tiikeri

Tiikerin terveiset teille lukijoille:  goifijo       hon        GJLKJ   cj    FBJF       ghfknh           FDDBVNLDkko

 (yllä oleva sekalainen teksti on kokonaan Tiikerin käsialaa ^^)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti