maanantai 1. heinäkuuta 2013

3. Tiikerin karkumatka

Huhhuh kuinka mä säikähdin! 

Tänää kun mä tulin alakertaan oli Tiikeri poissa. Ulko-ovi ooli auki ja koppi tyhjä. Ulkoaitauksessakaa ei ollu ketään! Mä juoksin ja etin Tiikeriä joka paikasta. Takapihlata, sisältä ja kopeista mut turhaan. Kun mä sit palasin Tiikerin ulkokopille oli se nätisti haistelemassa Tikkari-marsun häkkiä. (Tikkarin häkki on Tiikerin häkin vieressä) Sitte ku mä yritin ottaa sitä kii nii se juoksi karkuun, mut onneks mä sain sen kiinni. Ny kaikki on hyvin paitsi että mä oon vähän vihanen viel mun iskälle tapahtuneest. No mut kaikki on muuten hyvin. Mä kattelen Tiikeriä samalla ku kirjottelen tätä. Se syö ruohoo ulkohäkissään ja näyttää tyytyväiseltä. Kyl tässä päivässä on ollu jo ihan tarpeeks jännitystä, vai mitä? :)

♥: Weeruska ja Tiikeri-kulta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti