tiistai 23. heinäkuuta 2013

13. Kerätään mustikoita!

"Nonii Tiikeri nyt lähetään keräämään mustikoita!"

Isi sano mulle tänään että se maksaa mulle mustikoista 2,50e rasiaa kohti. No en mä yksin halunnu mennä niitä mustikoita kerään mutta sitte mä keksin hyvän idean: mä otin Tiikerin mukaan! Tiikeri ilahtu kun pääsi valjaissa hyppelemään. ♥ Me mentiin yhessä metsään ja mä varmistin tömisyttämällä ja puhumalla hiukan kovempaa et käärmeet lähtis. Sitte mä laskin Tiikerin maahan ja aloin kerätä mustikoita. Tiikeri söi hyvällä halulla siinä mun viereissä mustikanvarpuja ja pari mustikkaakin sinne suuhun tais mennä :3 (mulla oli tietty sen talutushihna ranteen ympärillä). Me kerättiin Tiikerin kanssa 2 rasiaa ja saatiin 5e. Myöhemmin me käytiin sitte kaupugilla (Tikru jäi ulkohäkkiin) ja mä ostin sitten niillä rahoilla Tiikerille semmosen porkkanan makusen kanien purulelun ja ittelleni Angry birds-tikkarin. ♥ Tiikeri ilahtu siitä sen purulelusta! ♥

♥: Weeruska ja Tiikeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti